גיארדיה ולידה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהריון שבוע 39 2 היום בבדיקת צואה התגלה לבני בן ה- 3 הטפיל Giardia lamblia. תאורטית, יש סיכוי שנדבקתי (אין לי סמפטומים, אך להבנתי הם לא תמיד קיימים). לא בטוחה שאספיק לקבל תשובה במידה ואמסור דגימת צואה שלי (אצל בני נמצא רק בדגימה השניה). האם יש סכנה שהתינוק ידבק במהלך הלידה? האם בטוחה לידה רגילה בסיטואציה המתוארת? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חגית, 'ג'יארדיאזיס' יכולה להתפתח אצל תינוקות / ילודים- למשל עקב הדבקה ממים מזוהמים או מהידיים של האם / הצוות המטפל, אך אינני מכיר דיווחים על הדבקה בטפיל במהלך הלידה. הרבה בריאות אפי