עירוי rocephin דרך פיקליין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מקבל עכשיו אחרי אשפוז עירוי דרך פיק ליין של rocephin הנוהל שקבלתי שטיפה עם סליין ערוי הrocephin שטיפה ע"י הפרין במרפאה העלו את השאלה אם יש צורך לבצע שטיפת סליין נוספת לפני מלוי ההפרין שאולי יש בעיה של הפרין וrocephin בחומרים המוכנים שאני מקבל אין מזרק והנחיה לשטיפה כזאת ונאמר לי טלפונית שהשטיפה מיותרת דעתך? תודה על תשובה מפורטת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורי, אינני מכיר צורך לבצע שטיפה נוספת (של ה'פיק-ליין') ב'סליין' בין עירוי ה'רוצפין' לבין שטיפת ה'הפרין' בסיום העירוי. הרבה בריאות אפי