אספרגילוס שחור
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני סובלת כבר מספר חודשים מפטריה כחונית בנרטיק. עשיתי בדיקה במכון נטורופטי "biocare" והתגלה שיש לי אספרגילוס ניגר. קיבלתי טיפול חומצה קפרילית,פוליזים קומפלקס ופרוביוטיקה וכמובן שינוי תזונתי. רציתי לשאול 1.האם יש איזשהו צמח מרפא או תוסף תזונה נוסף מומלץ ? 2. האם זה מדבק ובן זוגי צריך גם להיבדק?
שלום קטיה, 1. אינני מכיר צמח מרפא או תוסף תזונה שמרפאים ביעילות זיהומים שנגרמים ע"י 'אספרקילוס'. 2. יחד עם זאת, גם לא השתכנעתי מהתאור שלך שאת באמת סובלת מזיהום שנגרם ע"י פטריה זו. הרבה בריאות אפי
שלום הבן שלי דוד חולה אונגולוגי אבל הוא במצב יציב מציון ולא מקבל טיפול אבל יש פגיעה בריאות ועשינו תרבית כיח ומצאו שיש לו פטריה אספרלגוס ניגר זה מסוכן או צריך טיפול ויש לנו סיטי יום רביעי הקרוב מה לעשות