ABIOTROPHIA DEPECTIVA
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבי בן 65 סובל מהחיידק הנ"ל, עבר ניתוח מסתם הלב, כרגע מטופל באנטיביוטיקה, סובל מכאבי בטן, סחרחורות, והקאות, האם אלו תסמיני המחלה, האם עלולים להתפשט לאזורים נוספים ולעשות נזק שם, איך ניתן לטפל בצורה יעילה בחיידק, והאם יש צורך לתזונה מותאמת בשל מצבו, מהם הטיפולים המקובלים, מה אחוזי הצלחה והסיבוכים שעלולים להיות מהזיהום הנל? מודה לך מאוד על תשובתך בענייננו.
שלום אילן, 1. זיהום של מסתם הלב ("אנדוקרדיטיס") ע"י החיידק Abiotrophia Defectiva הוא נדיר. 2. הטיפול בזיהום כזה כולל, במקרים רבים, את החלפת המסתם המעורב וטיפול אנטיביוטי (כגון פניצילין +/- גנטמיצין) למשך כחודש. 3. סיכויי ההחלמה נחשבים בד"כ כטובים (אך הם משתנים מחולה לחולה ותלויים בגורמים רבים, כגון גיל המטופל, סוג המסתם המעורב ועוד). 4. למחלה זו, כמו לטיפול בה, יכולים להיות סיבוכים שונים. 5. אינני מכיר תזונה מיוחדת הממולצת לחולים במחלה זו. הרבה בריאות אפי