זיהום לאחר ניתוח tvt
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר הלפרין שנתיים לאחר הניתוח ואני עדיין עים החיידק קבלתי מיגוון רחב של אנטיביוטיקה כולל גם הייפרקס בדיקת אורולוג במרץ אני אליךשנתיים סובלת הבדיקה האחרונה מראה escher uchua coli נסיתי להגיע אליך אתה לא מקבל חולים עזרתך תודה רבה דליה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דליה, 1. אכן, אינני מקבל חולים באופן פרטי (וגם אינני עובד יותר ב'ביקור חולים' שחדל להתקיים כבי"ח עצמאי). 2. יחד עם זאת, תוכלי למצוא "זיהומולוג/ית" שמקבל/ת חולים במרפאתו/ה בבתי החולים 'הדסה' ו'שערי צדק'. הרבה בריאות אפי