Sepsis & ALI/ARDS
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, 1. ברצוני לדעת מה קורה בספסיס המשולב עם תסמונת המצוקה הנשימתית החדה (ARDS) מבחינת רמות הנויטרופילים, מונוציטים ולימפוציטים? 2. האם בקליניקה בודקים ביטוי של מולקולות ההדבקה בדם (כגון האינטגרינים: cd11, cd18, cd29? במידה וכן, האם כולם מתבטאים במהלך הספסיס? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום א.ר, 1. "ספסיס" הוא מצב מורכב שיכול להשפיע בדרכים שונות, אצל אנשים שונים, על רמות הנויטרופילים, המונוציטים והלימפוציטים בדם. 2. בדיקת 'רמת אינטגרינים בדם' איננה בדיקה זמינה למרבית הרופאים הקלינאים בארץ. הרבה בריאות אפי