שיגלה?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יומיים בתי העלתה חום משלשלת בטירוף וגם הקיאה מעט, היא מאושפזת בבי"ח ועדיין לא קיבלנו תוצאות תרבית צואה, בעייתי היא שאני בהריון השבוע 5 ופשוט פוחדת פחד מוות! האם הידבקות במחלה מסכנת את עוברי? אשמח לתשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון, כמעט כל מחלה זיהומית בהריון עשויה לסכן את האם ועוברה. לשמחתנו, לרבות ממחלות אלו קיים טיפול יעיל שמצמצם מאד את הנזק האפשרי הזה. אם יתברר שלבתך יש זיהום בשיגלה או בחיידק אחר, ואם את תדבקי חו"ח בחיידק זה- סביר שאפשר יהיה לתת לך טיפול שימנע נזק לשלמות ההריון, ובעקיפין גם נזק לעובר. הרבה בריאות אפי