לימפוציטים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצא כבר 16 שנה במעקב המטולוגי בגלל MGUS - IGA מונוקלונלי. בן 59 , מרגיש טוב, ללא שום סימפטומים, הבדיקות יציבות לאורך השנים. לאחרונה החליט הרופא לבדוק את הלימפוציטים T .במיוחד התענין בNK והנה התקבלה תשובה מדהימה כדלקמן: T-HELPER-CD4% = 27 מתוך 40-52 TSUPPRESSORCD-8%=33 מתוך 22-27 יחס ביניהם 0.8 !! מתוך 1.5-2.5 NK-CD16%=20 ( 8-22( NKCD56% = 25 מתוך 5-18% B LYMPH CD19%=11 - ( 5-15% BLYMPHCD22%= 1 (1-12% האם יתכן שיש לי איידס ? אני לא שייך לקבוצת סיכון כלשהי -נשוי 35 שנה לאותה אשה לא קיבלתי אף פעם עירוי דם, לא קשור לסמים וכו אודה על תשובתך המהירה .
שלום אבנר, אני לא מוצא כל סיבה לחשוד במחלת האיידס ר ק על פי תוצאות בדיקות המעבדה שצרפת, וממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ה אימונולוג/ית. הרבה בריאות אפי