הרפס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחרונה ביצעתי בדיקות דם על מנת לזהות האם אני נשאית של הנגיף מאחר וחשתי בגירויים באיזור איבר המין. הבדיקות הראו כי אני נשאית של הרפס סימפלקס סוג 1 ואילו לסוג 2 התשובה יצאה שלילית. מעולם לא יצאו לי פצעי חום באזור השפתיים. שאלותיי הם: 1. האם ניתן כלל להבדיל בין הוירוסים בבדיקת דם? האם הבדיקות אמינות בד"כ? 2. האם הרפס מסוג 1 יכול לגרום לגירויים באיבר המין? (לפי מה שקראתי עד כה כל אחד מסוגי הוירוס תוקף באזור אחר בגוף). תודה מראש
שלום מבולבלת, 1. הבדיקות אמינות למדי. 2. הרפס מסוג 1 יכול לגרום להרפס של דרכי המין בדיוק כמו הרפס 2 (ולמעשה, במקרים רבים הוא "נרכש" במהלך יחסי מין אוראליים עם בן זוג שלו יש הרפס מסוג 1 בשפתיים). הרבה בריאות אפי