שכן חולה קורונה- שאלה לרופא.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר'. בבניין שלנו אובחן שכן כחולה בקורונה לפני כ 3 שבועות. הערב ראיתי שהוא מסתובב בחוץ (ללא מסכה) אני לא יודעת אם הוא כבר החלים. איך לדעתך עלינו לנהוג ? אנחנו לא בקשר איתם ולמעשה די חוששים עכשיו. האם לרדת/ לעלות במדרגות עם מסכה ולדאוג שהבניין יישאר מאוורר זה צעדים מספקים למניעת הדבקה? האם לאחר 3 שבועות הוא עדיין נחשב מדבק? אודה למענה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרית, לאחר שלושה שבועות של תחלואה ב'קורונה', המחלים כבר לא נחשב כמדבק, אבל אמור להסתובב במרחב הציבורי עם מסכת פה-אף כמו כולנו. הרבה בריאות אפי
אם אחרי 3 שבועות הוא לא מדבק מדוע הוא צריך לעטות מסכה?