עקיצת חרק לא ידוע (אולי קרצייה) בזמן טיול לבולגריה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני שבוע טיילתי בהרי בולגריה ושמתי לב שעקץ אותי חרק, העפתי אותו בהיסח דעת ולא שמתי לב לכלום חוץ מזה שהחרק היה שחור, אני כן בטוחה שהחרק היה על גופי לא יותר מחצי שעה מכוון שנעקצתי בירך והוא הוא לא היה שם אחרי שיצאתי מהמקלחת. ממקום העקיצה ירד דם והוא היה נפוח ואדום אך החלים כמעט לחלוטין במהלך שבוע. אינני יודעת אם נעקצתי על ידי קרציה בוודאות והאם אזור בולגריה הוא אזור סיכון לדלקת קרום המוח או מחלת הליים. כרגע אני מרגישה טוב ואין לי תסמיני חולשה מיוחדים או חום. האם יש ממה לדאוג? במקרה ואני כן מפתחת תסמינים, האם טיפול רק אחרי פיתוח התסמינים הוא בסדר? תודה רבה
שלום אור, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך לאחד הפורומים (הרבים) המוקדשים לרפואת מטיילים. הרבה בריאות אפי