עייפות בהריון וחרדה ממחלות זיהומיות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד''ר שלום, נמצאת בשבוע 34 להריוני יש לי ילדה בת 3 וחצי . בשבוע האחרון אני מרגישה מותשת מאד , עייפה כל הזמן. אני מאד חרדה מהידבקות חלילה במחלת הנשיקה . אני מרבה לשטוף ידיים וכמובן לא לשתות ולאכול ולנשק בפנים אף אחד מלבד בעלי . שאלתי היא האם העייפות לבדה יכולה להעיד על הידבקות כלשהי ? מה הסיכון בהדבקות בשלב הזה ? תודה רבה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חוששת, לעייפות בהריון יכולות להיות סיבות רבות, שרק חלקן זיהומיות (למשל 'מחלת הנשיקה'). כדי לאבחן 'מחלת נשיקה' (שנגרמת בד"כ ע"י EBV או CMV) אפשר לבצע בדיקות דם מתאימות. הרבה בריאות אפי