זהום מצמח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהן כף ידי התנפחה- אדומה וכואבת נקודתית- סבירות שנידקרתי מצמח לאחר טיול בטבע ( אולי דקל לא בברור) אושפזתי מקבלת עירוי -אוגמנטין+ נקסין =גסטרו- היש סכנה בזהום ומההן האפשרויות לדלקת או לחלופין זהום?? מה ההבדל ומהי התגובה ? ישנה אפשרות לפי דברי האורטופד במחלקה לחתוך ולנקז? מתי אפשרות זו רלוונטית אם בככלל?? הוזמנתי מחר לאולטראוסאונד. תודה ... וחג שמח יעללי
שלום יעללי, התאור שלך מתאים הן לדלקת לא זיהומית (שנגרמה ע"י ארס למשל, ללא נוכחות חיידקים בפצע) והן לזיהום חיידקי (שגם הוא גורם לדלקת מקומית), ואם הדלקת איננה מגיבה לתרופות נוגדות דלקת (כגון נקסין) והזיהום לא מגיב לטיפול אנטיביוטי נכון (בהתאם לסוג החיידק שגרם לזיהום זה ולרגישותו לתרופות) ויש הצטברות של מוגלה באזור- אזי ניקוז כירורגי הוא אופציה סבירה. הרבה בריאות אפי