נשאית הפטטיס בי PCR 1970
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 45 מזה 10 שנים ידועה כנשאית של פטטיס בי עם מעקב של בדיקות דם תקןפתיות ובעבר מעקב של פרפ שובל שהמליץ רק על מעקב בדיקות מאחר ועל פי הבנתי המצב היה של נשאית לא פעילה. כים לאחר כריתה מלאה של בלוטת התריס בשל פפילרי קרצינומה ושלושה טיפולי יוד. באחד המיפויים הכל גופי נצפתה קליטת יוד בכבד, ובבדיקות הדמיה מקיפות נמצאה המנגיומה וכבד שומני. לאחרונה בבדיקות הדם תפקודי כבד תקינים, תוצאות.,נוספות: הפטיטס בי SURFACE AG חיובי הפטיטיס בי CORE ABJHUCH חיובי הפטיטיס בי SURFACE AB שלילי הפטיטיס בי PCR 1970 האם התוצאות מדאיגות ו או דורשות טיפול.? יש לי תור רק בעוע שלושה שבועות לגסטרו אונטרולוגר האם יש קשר להמנגיומה? האם ההפטיטיס נחשב פעיל? סליחה על הפירוט וחג שמח
שלום ענתי, הבדיקות שצרפת מעידות רק על קיום הנגיף בגוף, אך לא על מידת פעילותו. הרבה בריאות אפי
הרב תודה וחג שמח