איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך האם הפרעות עיקול , הם סימן לנשאות איידס ? כלומר דלקות , כיבים וכאלה , כי אני מרגיש משהו כמ ירידה חיסונית של דרכי העיקול שלי לאחרונה , וחשבתי שאולי יש קשר , לא שאני יודע שאני נשא איידס חלילה אבל הפחד של הרווקים הוא כרוני בנושא . תודה לך מראש ( ראיתי אותך בטלוויזיה , דופקים אותך בלי משכורת ואתה ממשיך לעשות מיצוות , אשרך איש גדול .)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יואל, הפרעות במערכת העיכול אינן סימן אופייני למחלת האיידס, אך במחלה זו - בעיקר בשלביה המאוחרים- יכולים להתפתח זיהומים שונים במערכת העיכול שיכולים להתבטא בשלשולים. הרבה בריאות אפי