אנטיביוטיקה- רגישות חיידקים, דחוף בבקשה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעקבות דלקת בדרכי השתן נתן לי הרופא רספרים. היום הגיעו תוצאות מעבדה שגילו e.coli וכן חיידק נוסף שלא זוהה. רגישות לרספרים 20=> mic ביקשתי להחליף תרופה והרופא הציע ofloxacin (קווינולונים!!), סירבתי לקבל את התרופה מחשש לעמידות וביקשתי אוגמנטין (2=> mic) אך הרופא טוען שלבטח תתפתח פטריה בנרתיק בעקבות שימוש באוגמנטין. מה דעתכם?? אני לא יודעת באיזה טיפול להמשיך ! תודה
שלום אלונה, אם היית מבקשת ממני אוגמנטין, והחיידק בשתן היה רגיש לתרופה זאת, הייתי מאשר לך זאת ולא מתעקש על אופלוקסצין. הרבה בריאות אפי
מבחינה סטטיסטית זה נכון שאוגמנטין גורם יותר להתפתחות פטריה בנרתיק מאשר אנטיביוטיקות אחרות?