הדבקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה מידת הסיכון להדבק במחלות זהומיות( כמו איידס וצהבת) בפעולות רפואיות כגון גינקולוגיות , הורדת שומות אצל רופא עור, פעולות כירורגיות וכדומה. האם המכשירים שרופאים משתמשים בהם הם תמיד חד פעמים ואין סיכוי למגע דם או הפרשות אחרות בין שני מטופלים. ועוד שאלה בהנחה שמכשירים הם סטריליים איך קורה שאחד הסבוכים הידועים אחרי ניתוחים הוא אבצס (מורסות למיניהם). האם זה בא מחוסר סטריליות או ממה תודה
שלום ט, 1. אם כללי הזהירות המקובלים נשמרים הסיכוי לקבל מחלות אלו הוא נמוך מאד. 2. החיידקים שגורמים לזיהומים בפצעי הניתוח (כגון מורסות) באים בד"כ מעורו של החולה או מידיהם של המטפלים. הרבה בריאות אפי