מזון רעיל וטעם מתכתי בפה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כמה שנים אכלתי צנוברים והייתי בתקופה דיי מתוחה ואכלתי קצת מעבר למה שאני רגילה במסעדה שניצל ופירהבנוסף. יש לציין שלא קיימתי יחסי מין באותה תקופה וגם לא בשבע שנים שקדמו לה. עוד באותו יום הרגשתי טעם מתכתי מלוח בפה. לאחר יומיים שלא עבר הלכתי לרופא ולא מצא כלום. לאחר בדיקות דם כלליות סוכר וכו', תרביות של פטריה, רופא שיניים, עור ואאג, לא נמצא שום דבר. הטעם בפה המתכתי נשאר ומכוסה לעתים בשכבה לבנה. האם ייתכן שמדובר בזיהום? ומה לדעתך יכול לרפא את זה במידה וכן? בתודה מראש
שלום דנה, 1. אינני יודע את סיבת הטעם המתכתי שממנו את סובלת מזה מספר שנים. 2. בלי קשר לכך, חיפוי לבן של הלשון עשוי להיות ביטוי לזיהום פטרייתי מקומי. אפשר לאבחן זאת בקלות רבה בעזרת בדיקה מיקרוסקופית פשוטה או תרבית. הרבה בריאות אפי