חום עקשני למבוגר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, בן 32 שנים. חולה מזה 3 שנים במחלת קרוהן. מטופל בתרופות. אין התפרצויות או בעיות מיוחדות.בדיוק לפני חודש הרגשתי לא טוב: בעיקר חום של 39.5 מעלות, שמגיב לאקמול או נורופן רק למשך של 4 שעות ושוב חוזר חלילה. לאחר כשבוע אושפזתי בביה"ח. סיטי בטן-תקין; בדיקות דם ושתן תקינות. אבל החום עקשני וולא יורד . לאחר בדיקה רקטלית גילו פיסטולה בפי הטבעת -נותחתי וטופלתי. ועדיין מטופל באנטיביטיקה וכו'. שוחחרתי לפני 4 ימים. שוב התחיל חום. אני בלחץ !! מה היית ממליץ לעשות ו/או לאיזה סוג של בדיקות היית שולח אותי ? בברכה
שלום קלינט, אני ממליץ לך לחזור למרכז הרפואי בו עברת ברור וטיפול ושממנו שוחררת לפני 4 ימים. הרבה בריאות אפי