אני וחברתי והפטרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לחברתי יש פטרת אם דלקת כפי שאובחנה אצל רופא הנשים כמספר ימים ליפני ההבחנה קימנו יחסי מין (יש לציין שאנו לא מעט זמן יחד) ומאז אני סןבל מצריבה נוראית הקצה הפין ועקב שאלות רבות שנישאלתי על הפרשות החלתי ליבדוק עצמי ואכן יש פו ושם הפרשות(אין אני יכל להצביע אם זה מעל הנורמה או לא) אך יש הרגשה של רצון להפרשה גם כשאין אני ממש מבוהל מהנושא כוון שמעוד טענו בפני שיתכן שנידבקתי בפטריה שאלתי היא באים נידבקתי האים זה בר טיפול או שזה לצמיתות ושאלה נוספת מה הבדיקה שעלי לעשות או לבקש מהרופה שיעשה? דודה מראש רז
שלום רז, נדיר שגברים (בעיקר כאלו שעברו ברית מילה) נדבקים בפטריה באבר מין, והתלונות שלך מזכירות יותר דלקת של השופכה (URETHRITIS) שבדרך כלל נגרמת ע"י חיידקים כגון זיבה ו/או קלמידיה. אני ממליץ לך אפוא להיבדק ע"י רופא, ולשקול ביצוע תרבית מההפרשה לחיידקים הנ"ל (ואולי בדיקה דומה גם לחברתך). הרבה בריאות אפי