סימפטומים מרובים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר הלפרין שלום רב, מה יכולות להיות הסיבות לתלונות הבאות: כאב בחלק התחתון של הגרון באזור בלוטות הלימפה ונפיחות בבלוטות הלימפה, כאב בבליעה ,שהופיעו יחד עם כאבי בטן בחילה והליכה מרובה לשרותים( לא נעים לילתאר זאת אך יציאות שאינם שלשולים פשוט רכות ובהירות מן הרגיל...מתנצלת על התאור...) יחד עם חולשה ועייפות האם משטח גרון יעזור? כי הלוע לא אדום או נפוח, מדובר בכאב תחתון יותר... איך אוכל לדעת במה מדובר? בתודה מראש אלה
שלום אלה, הסימפטומים שלך מתאימים לזיהום נגיפי כלשהו. אם מצבך לא ישתפר אפשר לבצע בירור ראשוני (ספירת דם, תפקודי כבד, משטח גרון, תרבית צואה וכד'). הרבה בריאות אפי