נגעי שושנת יריחו.
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אובחנתי כנעקץ ע"י יתוש הלשמנייזיס (שושנת יריחו) יש לי נגעים ביד והן בשפה התחתונה של הפה. (רק אדגיש כי ביופסיה נעשתה רק על היד ואובחן כשושנת יריחו, בשפה הרופא היה דיי בטוח שזה זה ולכן לא עשיתי) אני מטופל כבר חודש וקצת ע"י משחה שנקראת לשקוטן ושומע בכל הזדמנות כי מדובר בנגעים שמשאירים צלקת , הייתי מעוניין לדעתה אם את מכירה טיפול שונה לנגעים אלו, (אציין כי בשפה התחתונה אני ממשיך עם המשחה היות והפצע לא עבר כלל, ביד נראה סימנים של ההחלמה אך ניתן לראות בבירור כי ישנם נגעים לא אסתטים כלל) אשמח לתשובה. אבי
טיפול פוטודינמי הוא שיטה מצוינת ל"שושנת יריחו" אשר מוגבלת לעור בלבד. אתה מוזמן לבדיקת התאמה במרפאה באסף-הרופא 08-9779981. בנוסף קימת שיטה ע'י הזרקות של תרופה לתוך הנגע ותוכל לברר אצל פרופ' אנק מח' עור הדסה ירושליים.