כתם עור לבת 3.5
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבועיים יצא לבתי בת 3.5 כתם בקוטר 1 ס"מ בסנטר. הכתם בצבע חום-אדמדם והוא לא הופיע בעקבות כוויה או מכה. רופא ילדים נתן לה משחה אפלומיצין ואמר שכנראה מדובר בזיהום שיחלוף תור כמה ימים. רופא עור נתן משחה סודיום פוסידט ולדבריו מדובר בארוזיה ובבעיה של היפר פגמנטציה, הכתם ישאר מס' חודשים ואסור לחשוף את הילדה לשמש. שאלתי מה יכולה להיות הסיבה לכתם כזה? כל רופא אומר אחרת, מה לעשות? תודה מראש.
כי אני לא מטפלת בילדים עם טיפול פוטודינמי. זה שכל רופא אמר אחרת בגלל שלא היה הוכחה ברורה לשום כוון. זה לא צריך להטריד אותך. כרגע נשאר כתם ואסור לחשוף לשמש כפי שהורו לך.