טיפול סבוראה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבוע התחיל לי גרד ואדום בבית שחי ובמצח וקצת בשיער ליד עם קליפןת (קשקשים).הרופא אמר שזה סבוראה הייתי אצל הרופא והוא נתן לי להשתמש במשחה טרידרם לבית שחי, ולראש דיפרוסאליק ולחפוף עם סבוסל.הבנתי שזה מכיל סטרואידים או קורטוזונים , אני לא כל כך מבינה בזה, האם להשתמש או שהטיפול הזה לא טוב?
טיפול בסבוראה עם משחות סטרואידים מקובל מאד. אם תשתמשי כשבועיים לא צפוי שום נזק. בשימוש כרוני וממושך הסטרואידים יכולים להזיק לעור. סבוראה זו מחלה שאפשר לעזור לה רבות ע'י טיפול פוטודינמי.
נסי את הקרם המעולה ו/או הסבון הטבעיים שתוכלי למצוא באתר: http://www.abyshivuk.com