בדיקת מעבדה פטריות בציפורנים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 46 טופלתי כ - 3 חודשים בכדורים לטיפול בפטרת ציפורנים(שכחתי את שמם). חזרתי לביקורת 3 חודשים לאחר שהפסקתי לקחת את הכדורים. הרופא אמר שנראה עדין לא רע יש נסיגה קלה ושלח אותי לבדיקת מעבדת פטריות משטח כמו ששלח אותי לפני תחילת הטיפול עם כדורים. שאלותי : ----------- 1. כיוון שצפורון במצב טוב מאיפה בעצם אמורים לקחת משטח כמו כן מה עדיף לבוא עם ציפורנים שצמחו(כדי שיקח דיגמה מתחתיהם) או גזורות ? 2. במידה וחלילה עדין יש פטריה למרות שציפורן נראת יחסית לא רע האם אצטרך לשוב על הטיפול (כדורים) או שיש טיפול פחות מסיבי לציפורן במצב שלי. 3.שאלה של סקרנות לאחר טיפול בכדורים לפטרת ציפורנים הפסקתי לסבול גם משעורות בעינים האם איכשהוא יש קשר בין הדברים.
אלא במחלות שמטופלות טיפול פוטודינמי כגון אקנה, סרטן העור מסוג BCC או BOWEN. בהצלחה בבדיקה.
יש טיפול הומאופתי טבעי ויעיל שמעביר את פטרת הציפורניים ללא כל תופעות לוואי. אני ממליצה בחום על השימוש בו כי הוא עזר להרבה אנשים שהמלצתי להם עליו, התכשיר נקרא ביופיל ואותו רכשתי ממעבדות ביוליין [email protected]