כתם לידה-שגדל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,לבני בן ה15 היה כתם ליד קטנטן כהה בין הצוואר לסנטר.לפני כשנה הכתם התחיל לגדול והפך לכתם גדול מאד,שמגיע כמעט לשפתיים ובלחי -עד האמצע בערך.הכתם הגדול הוא יותר בהיר מהכהה,המקורי.עשינו בדיקת פטריות,וביופסיה והכל היה בסדר.נאמר לי שאנו צריכים טיפול לייזר.למי פונים????מה עושים?מדובר בפנים של ילד בן 15 שגם ככה רגיש לכל דבר..האם זה משאיר סימן,צלקת?נאמר לי שזה סוג של כתם שגדל ביחד איתו,האם זה יכול לחזור?פניתי לכמה רופאים שמתמחים באסטתיקה והם אמרו שרק לייזר יכול לעזור?אנו חברי מכבי,האם הקופה משתתפת בטיפולים מהסוג הזה? תודה על תשובתך...
מדובר במקרה מיוחד ואי אפשר להתיחס בלי בדיקה. יש מספר סוגי לייזר ולא ידוע לי על איזה לייזר הומלץ, ולכן לא יכולה לדעת אם תשאר צלקת. לגבי הקופה מכבי, את צריכה לברר איתם.בהצלחה.