שושנת יריחו
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבתי בת ה 12 שושנת יריחו על הלחי . היא טופלה בלאשקוטן ומשחות נוספות . כעת לאחר 7 חודשים עדיין יש לה פצע גדול ומוגלתי על הלחי . המשטח האחרון היה שלילי . מה לעשות עם הפצע כדי שלא תישאר לה צלקת מכוערת ? האם טיפול פוטודינמי יכול לעזור?
לקריאה נוספת והעמקה
טיפול פוטודינמי יכול לרפא "שושנת יריחו" כל זמן שהיא מקומית ולא עברה לאברים פנימיים ולפי המידע שמסרת, זה המקרה של הבת-שלך. המשטח לדברייך שלילי, אבל אולי הליישמניה עדיין שם ולא נתגלתה בבדיקה, ואז טיפול פוטודינמי כנראה ירפא את הפצע. אפשרות אחרת שהמוגלה נגרמת מזיהום משני חידקי/פטריתי ואז לא בטוח שטיפול פוטודינמי יעזור.