הסרת נקודת חן באיזור הפנים. זקוק לעזרה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לצוות רופאי הפורום, לפני כחודש עברתי הסרת נקודת חן בגילוח וצריבה במחט חשמלית באיזור בפנים. לאחר כשבוע של טיפול תרופתי. ( ע"י משחת סינטומיצין 3% ) נפלה מעין קליפה ולא נשאר כמעט דבר חוץ מאודם מעטי בלבד. כיום לאחר כשלושה שבועות ומספר ימים קיים אודם ונפיחות מעטה באיזור, בנוסף נקודה לא ברורה חומה וקטנה . האם הדבר מעיד על ריפאוי תקין ויש עוד תהליך של חידוש העןר כך שגם סימן/כתם זה יעלם? האם ישנו סיכוי שהפעולה הכירוגית לא עזרה ויש צורך בפעולה פולשנית ( ע"י תפרים) והאם ישאר כתם? (יש לי עור שחום מעט. אינו שחור.) מחכה לתשובתכם. תודה רבה.
רצוי שתחזור לרופא שטיפל בך לבדיקת ביקורת כמקובל. רק בצורה זו אפשר יהיה לענות על שאלותיך.