שלום רב!
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה בנוג לרגישות למתכות מרווה שתוכלי לענות לי.. אני רגישה למתכות בעור. כלומר כפתור קטן יכול לגרן לי לגירוד שבועיים, בעוד מספר ימים אנותח ויכניסו לי סיכות מטיטניום לקיבה. האם עליי לדאוג? האם איבר פנימי גם יכול להגיד אלרגית? כמובן ששאלתי את המנתח והוא אמר שאין מה לדאוג אבל בעל זאת זה קצת מלחיץ אותי כי זה לא הפיך
לקריאה נוספת והעמקה
עלייך לפנות למרפאת קונטקט דרמטיטיס באחד מהמרכזים הרפואיים כגון תל-השומר או אחר לפי אזור מגורייך. שם תציגי את הבעיה, ולפי הבנתי צריך לעשות לך טסט רגישות לטיטניום לפני שנועצים את הסיכות בקיבתך.