צביעת שיער
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול בערב צבעתי את השיער בעזרת תכשיר של חברת גרנייה. שכחתי לעשות את בדיקת האלרגיה כפי שהחברה מציינת, ולאחר הצביעה גיליתי מאחורי האוזניים אדמימות קלה-בינונית וגם מעט בתחילת האוזן. שטפתי את האיזורים מיד ומרחתי משחת 'ויטה מרפן'. היום בבוקר האדמומיות התבהרה מעט, אך מאחורי אוזן אחת אני מרגישה בנוסף לזה גירוי קל בעור. מהן ההשפעות ודרכי הטיפול של זה? והאם המשך מריחה של משחת הויטה מרפן יכול לעזור? תודה!.
לקריאה נוספת והעמקה
מומלץ שתפני למרפאת קונטקט דרמטיטיס (דלקת עור ממגע) בבתי החולים, ושם יטפלו בך, ויתנו לך המלצות לגבי בחירת צבעים בהמשך.