גירוד מתחת לשדיים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כמה ימים שאני מרגישה גירוד מעצבן באיזור שמתחת לשדיים. יכול להיות שזה הזעה או חזייה לוחצת אבל עלי לציין שאין בעיית היגיינה. אני מתקלחת מדי יום, אפילו יותר מפעם אחת, ומחליפה חזייה נקייה מדי יום. לא רואים אדמומית או סימן לפטריה. העור לא נראה נגוע ובכל זאת הגירוד מעצבן. חשבתי להשתמש בטבעקוטן או פוליקוטן אבל היות שראיתי שהם לא מומלצים לחולי סוכרת, ואני יצאתי לאחרונה ממצב של טרום סוכרת, אני מפחדת להשתמש בהם. איזו משחה יש שגם מי שהיתה לו סוכרת יכול להשתמש בה? האם יש סבון טוב שיכול לעזור? טלק מסויים? קבעתי תור לרופא עור אבל הוא רק בעוד שבועיים והגירוד מציק, אז בבקשה ענו לי תודה תודה מראש
עד שתגיעי לרופא עור הייתי ממליצה מתי שניתן, לותר על חזיה וללבוש חולצה מאווררת מכותנה. טלק גם יכול לעזור.