מולסקום והריון
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בהריון שבוע 34+ הריון תקין תודה לאל. לאחותי יש יבלות מסוג מולסקום קונטגיוזיום, התחיל לה לפני חצי שנה במפשעות ועכשיו יש לה גם ידיים רגליים. לי יש אקנה מתחילת ההריון על הפנים בגב ומעל בית החזה ויש כמה נגעים בודדים שאחרי שאמרו לה שיש לה את זה ישר מהחרדות פוחדת שזה זה, אין לי שום גירוד במפשעה או באברי המין. האם זה חס וחלילה מסוכן?כי אומרים שנגיד הרפס באיבר המין מסוכן או משהוט?אם לא מגרד לי ולא כלום זה יכול להיות שם?ואם יש את זה מה עושים כנגד זה?כי לא שמעתי על זה עד שאמרו לאחותי וממש בחרדות.. אנא עזרו לי תודה
לפי מה שאת מעידה על עצמך הבעיה המרכזית היא חרדות. אז תגשי לבדיקת רופא/ת נשים שיודאו שלא מדובר בהרפס או פצעים וירליים. ברגע שהם יאשרו את זה תוכלי להרגע.