בעיות בעור הידיים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. כבר שנים רבות אני סובלת מחתכים באצבעות הידיים. התופעה מתחילה בעיקר לאחר שימוש מוגבר במים וסבון. תחילה יש גרד ובהמשך חתכים. אני משתדלת לעבוד עם כפפות אך ללא הועיל. אציין כי משחת דרמובט שקיבלתי פעם עוזרת, אך איני רוצה להרבות ולהשתמש בה בשל הסטרואידים . שאלתי היא מה עוד יכול לעזור, והאם נטילת כמוסות של מרווה מרושתת יכולות לסייע לי? מצפה לתשובתך. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
יתכן ומדובר בדלקת עור ממגע לחומרי נקיון או אחרים. עלייך לפנות למרפאה מיוחדת לבעיה זו שקימת במחלקות עור במרכזים הרפואיים. שם יוכלו לבצע בירור יסודי וליעץ לך איך להתנהל.