דרמטיטיס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כשלושה שבועות החלה אצלי פריחה על כפות הידיים ומעט על האמות שנראית כמו דרמטיטיס ,אני אחות במקצועי ובדיוק התחלתי לעבוד במקום חדש הנחתי שמדובר ברגישות לסבון חדש או נייר לניגוב ידיים ,קיבלתי טיפול משחת בטאקורטן ע"י רופא עור למשך 8 ימים ובאמת הכל עבר אך לאחר מספר ימים הכל חזר שוב ואפילו יותר וזה מאוד מגרד..מה עליי לעשות? יפעת
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לפנות למרפאת דלקת עור ממגע-קונטקט דרמטיטיס שמסונפת למחלקת עור באחד מבתי החולים. שם אפשר לבצע תבחינים שיגלו לך ממה עלייך להמנע. משם תוכלי לקבל הפניה לרופא תעסוקתי, אם יש צורך, כדי לקבל מגבלות