נימי דם בפנים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום מלפני חודשים ספורים שרפו לי הפנים מיובש נוראי ולאחר שעור הפנים נרגע מהיובש התחלתי לראות נימי דם באזור הלחיים בולטים לעין, כלומר מורחבים.לצורך העיניין עלי להזכיר שתמיד היה לי לחיים אדמות אבל לא עם נימים בולטים אף פעם.לעיתים הם גם לא היו נראים לעין. הייתי רוצה לדעת מה לעשות האם יש טיפול טבעי שיכול לפתור את הבעיה הזאת? הבנתי שיש טיפול לייזר אך אני קצת חוששת מנזקים. אשמח שמישהו יסביר לי מה אוכל לעשות.תודה:)
מדברייך אני מבינה שהעור ניזוק מגירוי מסוים, אולי פילינג או קרם לא מתאים? כדי לא להחמיר את המצב, עלייך להמנע משפשוף, שמש, סאונה, אלכוהול, בושם -גם לא בקרם, ועדיף קרמים מיוחדים לעור אלרגי-תתיעצי עם הרוקח. לייזר יכול לעזור בחלק מהמקרים, באחרים טיפול פוטודינמי, או IPL. בלי בדיקה אני לא יכולה להמליץ לך מה לעשות. אני לא מכירה טיפול טבעי שמעלים נימים, בחלק מהמקרים אם תשמרי על ההוראות למעלה תהיה הטבה.