יבלות באצבעות כף יד
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה זמן רב יבלות באצבעות כף יד, בביקור אצל רופא עור. בפעם הראשונה נטען שזה פסטוריאזיס ואין מה לעשות, בפעם השניה (רופא אחר) רשם קלובטאוזל פרופיונאט. לאחר שימוש של שבועיים, לא חולף. מה ההמלצה
פסוריאזיס היא מחלה כרונית שיכולה להמשך תקופה ממושכת. טיפולים יכולים רק להקל, או לפעמים לתת הפוגה זמנית. מתח נפשי ופיזי מחמיר את המצב, וכל מה שמאזן ומטפל בבעיות אלו יכול לשפר. כדאי לפנות לבדיקות אלרגיה במרפאת דלקת עור ממגע, כי יש חומרים שגורמים דלקת דומה לפסוריאזיס.
השאלה היא!, ואם זה לא פסטוריאזיס. מה ניתן לעשות? שני רופאים שתי דעות, מה יחדש רופא שלישי, ואולי גם הוא כראשונים? מה הדרך לקבל תשובה נחרצת, לא השערות?