שפשפת שלא עוברת...
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ותודה מראש על העזרה. אני בן 29 והחלה להיות כמה שבועות טובים להיות לי שפשפת מאוד מגרדת ומציקה,זה מתרכז באזור אחד והוא בתחילת האשכים מכיוון הטוסיק. לא משנה מה ניסיתי זה לא עובר לי,שמתי אלכהול,טלק תינוקות,אגיסטן,טיפול ממושך ב POLYCUTAN גם לא עזר,כרגע אני שם ביביי פסטה שזה הדבר היחיד שקצת מרגיע לי אבל חלקי מאוד,האם יש משהו בתחום רפואת העור יותר יעיל מכל משניסיתי,יש טעם בכלל לקבוע תור לרופא עור? תודה שוב...
נשמע שניסית את מרבית הטיפולים. אתה יכול לנסות גם טיפול בג'ל למיסיל. לא מפתיע שביבי פסטה עוזר לך, אחד מטיפולי הסבתא היעילים לפטרת החיתולים הוא עם ביבי פסטה מעורב ביוד כחול/סגול עד שהמשחה ניהית ממש כהה. אתה יכול לנסות גם את זה.