כאבי ראש ודקירות בראש

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

16/04/2014 | 12:21 | מאת: אור

שלום רב אני כבת 45 סובלת מצליאק לאחרונה לסרוגין ולפני כמה חודשים התחילו מידי פעם כאבי ראש זה התחיל בדקירות בקודקוד הראש ועבר וחזר אחרי שבוע. לאחרונה ובכמה ימים האחרונים כאב דוקר בשני צידי הראש ולסרוגין לפעמים בצד ימין ולפעמים בשמאל. לפעמים אופטלגין פותר את הבעייה מאחר והיו הפרשים בין כאבי הראש ..חשבתי שזה תופעה קצרה שחלפה. ביומיים האחרונים כאבים און אן אוף לפעמים מפסיק לכמה שעות וחוזר.. יש לציין שחלק מהזמן הם מלווים בסחרחורת. רוב הפעמים זאת היתה סחרחורת בלבד ולאחרונה היה שילוב של שניהם. לא כל הזמן מלווה בסחרחורת. לפעמים הרגשה של קור ברגל...אתמול לדוגמא כל היום לא היו כאבי ראש ולא שום תופעות לוואי סימפטומים.נכנסתי לאינטרנט וחשכו עיניי כל הנורות מסמנים גידול ואני ממש חוששת . הרופא בדק לחץ דם והיה תקין..אני רק בתחילת הבעייה ולכן לא נבדקתי. לציין שאני חוששת מהגרוע ביותר.מה זה יכול להיות תשובתך חשובה לי..נתקפתי בחרדות ולכן הכל נראה לי קשור ..

לקריאה נוספת והעמקה
17/04/2014 | 11:39 | מאת: ד"ר יעקב בן דוד

כאבי ראש ודקירות בראש עם סחרחורות יכולים לנבוע ממקור עמוד השדרה הצווארי. דקירות בראש לעיתים ממקור של מפרק הלסת. כמו חריקת שניים שגם קשורה במתח וחרדה. האם יש ברקע מיגרנות ?- הן עשויות להיות מקור גם לכאבי ראש וגם לסחרחורות.מומלץ בדיקת נוירולוג. בברכה ד"ר בן דוד

17/04/2014 | 14:20 | מאת: אור

תודה רבה על תשובתך המהירה לא סובלת ממיגרנות..אולי קצת לחצים לאחרונה ..שלא יחסתי אליהם חשיבות. האם ניתן להתאמן בחוגים חדר כושר? במצב הנ"ל אתמול התאמנתי ולאחר מכן לא היו כאבי ראש.. בגדול שמתי לב שהבוקר משעת צהריים כאב קידמי שאף משפיע על המצח.רוב כאבי הראש מתפתחים משעות הבוקר המאוחרות..האם הטיפול מסובך? חוששת ממחלה קשה..הכאב ראשמשנה כיוון מצד ימין לשמאל כל הראש ואף מצח... תודה וחג שמח.

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)