סחרחורות וחוסר איזון

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

14/11/2018 | 09:04 | מאת: סחרחורות וחוסר איזון

שלום דוקטור, אני בת 26 ומאושפזת בבית חולים מזה כ 5 ימים בעקבות סחרחורת מפתיעה שגרמה לי להתעורר בבכי ב 4 לפנות בוקר. הרגשתי את כל הגוף כבד וחוסר יכולת להגיב, ביומיים הראשונים הקאתי ולאחר האשפוז קיבלתי תרופה למניעת הקאות. הסחרחורות עדיין קיימות ובאותה עוצמה. עברתי בדיקת נויורולג, א.ג.ג וסי טי ראש הכל תקין. בדיקת השמיעה העידה על ירידה בשמיעה באוזן שמאל ומהרגע שהגעתי לבית החולים הרופאים אמרו שהסיבה למה שאני עוברת הוא וירוס שתקף את האוזן הפנימית (השמאלית) וגרם לחוסר איזון ושהאוזן אינה תחזור יותר לאזן ולכן יש להתרגל למצב החדש ולהמתין שאוזן ימין תאזן את הגוף. אני בן אדם בריא בדר"כ, אסטמתית אך לא עברתי התקף קרוב לשנתיים שלוש. אני לא מצליחה להתמודד עם המצב הנוכחי שלי אני מנסה ללכת ונופלת, פחות מחוברת למה שקורה סביבי מרגישה כמו בבועה ויש צפצופים ארוכים ובלתי נסבלים באוזניים שמלווים לפעמים בזרמים בראש . אילו בדיקות היית ממליץ לעשות בנוסף או שפשוט עדיף לנוח בבית ובאמת להמתין שהגוף יקבל את המצב החדש? תודה על תשובתך ובברכת יום טוב.

לקריאה נוספת והעמקה
23/11/2018 | 20:03 | מאת: ד"ר יעקב בן דוד

שלום רב לא כתבת אם טיפלו בך בקורטיזון. מעבר לכך בשלב זה כמעט כל מצב עדיין יש לו סיכוי להיות הפיך. כדאי לבצע יעוץ נוסף דחוף ע"י מומחה סחרחורת . בברכה ד"ר בן דוד

23/11/2018 | 20:48 | מאת: נטלי

תודה על תשובתך. יום למחרת ששאלתי את השאלה עשו לי ניתוח כפתורים והסחרחורות פחתו גם בעוצמה וגם בתדירות. קצת מפתיע כי מעולם לא סבלתי מדלקות/כאבים באוזניים. כרגע מנסה להסתגל למרות שכן הייתי שמחה לבדוק לגבי הסחרחורות הקלות שיש לי.

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)