טינטון ואטמי אוזניים

דיון מתוך פורום  סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)

31/03/2018 | 14:41 | מאת: אלדד

שלום, לפני כשבועיים הייתי במסיבה במועדון, לבשתי אטמי אוזניים(כנראה לא מספיק עמוק באוזן) ועמדתי מאחורי הרמקול, באותה לילה לפני השינה התחלתי לשמוע רעש באוזניים(כמו שריקה שנוצרת כשמכוונים מיקרופון לרמקול). הטינטון עדיין מופיע במשך שבועיים. בעבר השתמשתי בקיסמי אוזניים. אני משתמש באטמי אוזניים מגומי, כמו אלו: https://hebrew.alibaba.com/product-detail-img/ce--60666575716.html האם אטמי אוזניים כאלו טובים לאוזן? כאשר דוחפים אותם עמוק באוזן מרגישים שהם קצת לוחצים. האם כדאי לי להמשיך ללכת למסיבות למרות שאני משתמש אטמי אוזנים? האם אטמי האוזניים האלו מגומי יכולים להזיק לטינטון? אם כן אז באיזה אטמי אוזניים להשתמש? או שבכלל עדיף לא להיחשף לרעש גם אם זה מלווה בשימוש אטמי אוזניים? מה הסכנות בשימוש באטמי אוזניים ואיך להשתמש בהם נכון? האם אטמי אוזניים כמו קיסמים לניקיון אוזניים יכולים ליצור פקק של שעווה? תודה רבה על זמנכם היקר.

לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2018 | 21:47 | מאת: ד"ר בן דוד יעקב

האטמים הטובים ביותר הם אלה המותאמים לפי מידה. ניתן לרכוש בכל המכונים שמוכרים מכשירי שמיעה. יחד עם זאת בחודש הראשון לאחר הופעת הטנטון כדאי להמנע ככל האפשר מרעש חזק. גם עם אטמים עדיין במועדונים יש רעש שיכול להחמיר או לקבע את הטנטון. אחרי כחודש יש לשקול ההמשך לפי המצב הקליני. בכל מקרה יש להתרחק מרמקולים של המועדונים . בברכה ד"ר בן דוד

02/04/2018 | 12:35 | מאת: אלדד

תודה על התגובה המהירה, אשמח אם תענה לי על השאלה: האם אטמי אוזניים(כמו קיסמים לניקיון אוזניים) יכולים ליצור פקק של שעווה? בנוסף, איך רצוי לנקות אטמי אוזניים לאחר שימוש כך שלא תיווצר דלקת? האם שטיפה לאחר שימוש במים קרים מספיקה?

מנהל פורום סחרחורת וטינטון (רעשים באוזניים)