מה זה שיש לי כאשר ניסיתי לעשות תנועות קלות ברגליים

דיון מתוך פורום  ראומטולוגיה

10/06/2010 | 22:46 | מאת: שושי

יש לי דלקת פרקים שגרונית ופיברלגיה . מקבלת MTX קרוב ל6 שנים רצוף בזריקה 15 מיליגרם בשבוע. למרות שהיה 20 לאט לאט ירדתי וכנראה השינוי לא מתאים לי כי גרם לי נזק כי הכל חזר לי .מה שהיתי מאוזנת שנים וגם פלקוניל .היום הופסק פלקוניל כי לא היתאים אחרי 3 שנים כי לא היתי במעקב. בקיצור יש לי רעשים מהרגל כאשר מנסה לעשות תנועות קלות ברגליים .ממה זה כאילו מפורק משהו לא יודעת או בגלל שיש מצב דלקתי בגוף. כי שקיעת דם100 .נכון שאני צריכה ללכת לרופאה אבל כרגע .כי התור רחוק ושאלה שניה איזה טיפול אפשר במקום רמיקייד .כי חוששת מעדיפה כדורים ולא כימי .האם זה גם יכול לעזור למצב שלי כרגע .או שזה לא מתאים .כי מצד אחד אני לא יכולה לתפקד כלום כלום ממש ככה לא תאמין .

לקריאה נוספת והעמקה
11/06/2010 | 11:58 | מאת: ד"ר גלב סלובודין

לרוב השאלות אין לי תשובות. למשל איך אני יכול לדעת סיבת הבעיה ברגל אם אפילו לא מצויין באיזה חלק של רגל מדובר? בכל מקרה, דיון בפורום לא יחליף את היעוץ שאת מקבלת בביקור. יש לציין אומנם שרמיקייד זה לא טיפול כימי! זה טיפול ביולוגי, אשר לא הורג תאים (כמו טיפול כימי) אלא מכוון באופן ספציפי לחלק זה או אחר של מערכת החיסון. ועוד - יתכן שש"ד 100 מצביעה על תהליך פעיל מאוד ואין שום טעם לעקב את הטיפולים אשר בד"כ יעילים מאוד.

13/06/2010 | 00:20 | מאת: שושי

ברור לי שזה לא במקום רופא .אין לך מה לדאוג לקבל אחריות כי אני יודעת שהמה שכרגע אני עוברת בכלל לא רגיל .פשוט מיום ליום מגלה משהו חדש בכאב . למה זה משנה איזה רגל .עח מה זה מראה אתה יכול להסביר לי בבקשה . על תידאג אני יודעת שהמצב שלי לא בסדר ידוע לי זה לא שזה חדש לי .אלה יודעת כרגע אני לא מאוזנת כי ניסיתי להפחיט מין הכמות כנראה גרמתי לעצמי לחוסר וזה מה שקרא .ני משלמת ממש בגדול אבל לאט לאט מתחילה להרגיש טוב ברור אבל בלי להפעיל את הגוף פחות מנסה פחות . כי ממש אין חוכמות מה שאני יעשה ישר תוצאות כואב. דרך אגב האם לא כדאי לי לתת עוד צאנס לקבל עוד ניסוי של כדורים . כי אני מקבלת הרבה תרופות לעוד מחלות . לכן אני דואגת אבל מצד אחד אי אפשר להמשיך ככה את החיים בלי לתפקד . רוצה לקפל כביסה התנועות כואבות . במחשה זה החי מורגש .זה הדבר היחיד שמנסה שיהיה לי טוב לנשמה .

מנהלי פורום ראומטולוגיה