בחירת תרופה לחרדה חברתית
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לדעת, לדעתך ומניסיונך איזו תרופה ממשפחת ה-SSRI היא הכי טובה לטיפול בחרדה חברתית? האם למשל התרופה לוסטרל וסרוקסט שווים ביעילות שלהם בטיפול בחרדה חברתית? יש תרופה מועדפת לטיפול בחרדה חברתית? והאם עדיף לתת תרופה ממשפחת SSRI על משפחת SNRI כאשר באים לתת תרופה לחרדה חברתית? אשמח לקבל את דעתך בנושא. תודה מראש
שלום רב, באופן כללי, היעילות של כל התרופות מקבוצת SSRI ו-SNRI היא שוות ערך, אך ישנם הבדלים אינדיווידואלים בין המטופלים בתגובה שלהם לתרופה הספציפית. חשוב לציין, כי במקרה של חרדה חברתית, הטיפול התרופתי מביא לרוב רק לשיפור חלקי ולכן, בנוסף לו, מומלץ להעזר גם בטיפול התנהגותי.