פחד/ חרדה ממין- בלתי נשלט

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

14/11/2018 | 16:08 | מאת: פלונית

היי, יש לי את הבעיה הזו ואף יותר חמור, אני נמנעת ממגע וסולדת מכל דבר. אין לו זוגיות ולא מסוגלת בטח ובטח לא כשהבחורים ישר נוגעים בדייט ראשון שחושבים שאני מנוסה לא יודעת מאיפה זה בא להם.. בטח לא כשמבקרים אותי, יש כאלו שמרגישים בדייט גם תמיד הרי שואלים שאלות על מערכות יחסים קודמות.. היה עלי לחץ מגיל צעיר ואז נאטמתי כלומר לחץ חברתי ואפילו התרקחתי מחברות או מידידים כך שלא ידעו מה הסטטוס שלי.. בעיקרון סבלתי מדימוי גופני שלילי ואני לא מחוברת לעצמי עד היום וזה לא משנה מה הסביבה חושבת זו אני. אני יודעת שהרבה אולי לא מתים על עצמם אבל הם כן מחוברים ולא נמנעים מהנאות החיים אצלי זה קשור לזה שלא התפתחתי כמו כולן. מחזור איחר, התפתחות חזה בכלל לא היתה היו לי טבעות ליישור שיניים,ואז זה מונע המון דברים בגיל ההתבגרות. בעיקר היו יורדים עליי על הרזון שלי, תת משקל מולד אבל אינני סובלת מהפרעות אכילה. בכל מקרה המון שנים הייתי כך עם ביקורת חברתית ועם שנאה עצמית. ולא מצאתי מישהו שיוכל להכיל אותי כנראה כי תקשורת ה חלק חשוב.. אני גם חושבת שרוב הבחורים לא מנסים ליצור קשר, זה יותר להתחיל בגלל איך שאני נראית ואח"כ אין להם סבלנות.. בעיה נוספת: אין לי חש מיני כלל, זה לא מעניין אותי. כשאני עם מישהו זה רק מלחיץ אותי ואני מרגישה יותר מכוערת. בעבר זה גם היה נראה לי שאני צריכה לבחור מישהו שרוצה אותי ולא רוצה "לנצל" אותי למרות שבימנו אין דבר כזה..אבל בגיל ההתבגרות תמיד יש את המחשבה הזו. גם אני לא נמשכת מבחינת מראה לכל אלו שמתחילים איתי. כלומר הם אולי חושבים שאני נראית טוב אבל אני לא חושבת כך עליהם ולכן מגע מהיר דוחה אותי יותר. אני דיי מתקשה ליצור קשר למצוא מישהו שאני ארצה שאני אמשך אליו וגם שיהיו בו מעלות כמו שלמד משהו שרוצה להצליח בחיים ומנגד שלא יהיה בחור שמסתכל רק על מראה מותגים.. וגם חשוב לי שיהיה מכיל מקשיב אבל אין את זה. אני כבר לא יודעת אצל מי הבעיה כי אומנם יש לי את הקשיים שלי אבל גם אין לי את הפרטנר הנכון. והרי לא ישר צריך לקפוץ למיטה.. אבל עדיין זה נעצר איפשהו שם בגלל המיניות. דבר אחרון: לא יודעת למה אני ככה ולא מצליחה להשתחרר. אולי זה מהביקורת שאני עוברת גם עם בחורים ?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב טוב שאת פונה, את משתפת דברים מאוד כואבים, אפשר לומר שכל מה שכתבת יכול לביות סיבה להמנעות שלך מקשר רגשי זוגי ומקשר מיני, ובעיקר - חשוב לאהוב את עצמך ולקבל את עצמך וגופך . על זה עובדים בטיפול וגם על ההימנעות מקשר ומהחרדות. אני מציעה שתפני למטפלת מינית מוסמכת עם רקע בעבודה סוציאלית קלינית או פסיכולוגיה קלינית דרך אתר איט״ם.

21/11/2018 | 21:01 | מאת: פלונית

היי מרים, תודה. השאלה היא אם באמת אוכל להשתחרר מזה? פתאום אוכל לקבל את עצמי? אני אסביר: כפי שאת מבינה אני מודעת לבעיה ועבודה עצמית לא עזרה לי. איך המטפל יעזור?- אין לי הסבר למה אני ככה זה פשוט כך למשל להסתכל במראה ולומר לעצמי מכוערת ולא מחוברת אבל אין משהו ספציפי שלא מוצא חן פשוט חוסר חיבור וביטחון עצמי נמוך.

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים