מניעת הריון

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית

24/04/2014 | 18:32 | מאת: פרטית

האם לסינים יש דרכים טבעיות?? מכול מיני סיבות שלא אכנס אלהם כאן,אני לא יכולה להשתמש באמצעי הנמיעה הקונבנציונלים המקובלים. קראתי על השיטות הטבעיות של הימים הבטוחים ומדידת חום הגוף אבל זה לא מתאים לי כי הווסת שלי לא הכי סדירה. האם יש צמחי מרפא שעוזרים בבעיה? האם הצמחים שהרבה פעמים משמשים להסדרת המחזור וPMS יכול למנוע או דוווקא להגביר סיכוי להריון??

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך אין "שיטה סינית טבעית" כמו נטילת צמחים מסויימים וכו' שמסייעת למנוע ביוץ - בדומה לגלולות המערביות. בעצם רעיון שכזה מנוגד באופן מוחלט לכל מה שהרפואה הסינית דוגלת בו - איזון ובריאות. הרי ביטול ביוץ מנוגד לגמרי לבריאות (: מטרת הטיפול בשיטות טבעיות היא תמיד להשיב את הגוף לאיזון ולבריאות. הדבר היחיד שאני יכולה להמליץ עליו הוא שימוש בקונדום ו/או ספוגית למניעת הריון (זאת מכיוון שבמקרה שלך אינך יכולה להשתמש גם במעקב חום שחר עקב ביוץ שאינו סדיר). חשוב להבין ששימוש בגלולות (הבנתי שבמקרה שלך בכל מקרה זוהי אינה אופציה, אבל חשוב לי לציין זאת כיוון שזהו פורום "ציבורי" - למען טובת כלל הבנות שקוראות את התשובה...) - הוא מאוד בעייתי לפי ההסתכלות הסינית והטבעית בכלל - הגלולות פוגעות ומשבשות פעולה טבעית בגוף ובעצם מוציאות את הגוף מאיזון - הן מבטלות לגמרי את הביוץ. מבחינה סינית - יש להן השפעה אנרגטית על הלב, כליות, כבד . חשוב לדעת גם - שאצל נשים רבות שנטלו גלולות לעיתים בעת הפסקת הנטילה הן מגלות שיבושים במחזור שלא היו להן לפני נטילת הגלולות. הבעיה כמובן מאוד משמעותית גם אצל נשים שאצלן מראש המחזור בעייתי - כי אצלן יש חוסר איזון מראש, נטילת הגלולות משבשת את בריאותן עוד יותר ומוציאות אותן מאיזון. בזמן נטילת הגלולות אין כל ביוץ ולכן נראה כאילו המחזור סדיר, אבל זה רק "לכאורה". אין מדובר כאן כלל וכלל בביוץ. לגלולות תופעות לוואי וסכנות רבות: קרישי דם, פגיעה בחשק מיני, השמנה ועוד... אבל חשוב להיות מודעות גם לכך שהן עלולות לפגוע בפוריות ואת זה מגלים כאשר מפסיקים את נטילתן ): לכל תכשיר שפוגע בפעילות תקינה, סדירה ובריאה של הגוף יש להתייחס ביחס של "כבדהו וחשדהו". רפואה שלמה M.A. DIP AC מיכל שלזינגר רפואה סינית אינטגרטיבית התמחות בגינקולוגיה ופוריות WWW.HEALTHYU.CO.IL 052-8728526

29/04/2014 | 21:53 | מאת: פרטית

האם בעצם הסינים אף פעם לא מנסים למנוע הריון?נאמר לאחר כמה לידות ? מה זה בדיוק מעקב חום שחר?אם הווסת שלי יחסית סדירה-איחור של כמה ימים לפעמים.אז זה יכול להתאים? ואני שואלת שוב-האם הצמחים שהרבה פעמים משמשים להסדרת המחזור וPMS יכול למנוע או דוווקא להגביר סיכוי להריון??כי אני מקבלת צמחים כאלו נדמה לי והרגשתי שיפור באנרגיות באופן כללי ובחשק המיני גם.אז זה אומר שהם דווקא עוזרות לכניסה להריון או שזה לא קשור?

מנהל פורום גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית