מחזור לא סדיר והריון

דיון מתוך פורום  גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית

07/12/2013 | 21:21 | מאת: אני

ד"ר שלום רב, אני בת 29 ויש לי 2 ילדים ההריונות שלי איתם היו טיבעיים ב"ה לפני כמעט עשרה חודשים הפסקתי ליטול גלולות וכעבור 3 חודשים בערך המחזור שלי התחיל להיות לא סדיר בין37-54 ימים בחודש האחרון עשיתי מעקב זקיקים וראו זקיק בגודל 20 מ"מ כמובן שאני ובעלי "התחלנו לעבוד" וכעבור שבועיים לאחר בדיקת דם התשובה הייתה שלילית, בדקתי לכל אורך המחזור את חום השחר והייתה קפיצה בשבוע בו ביצענו מעקב זקיקים ברצוני לדעת מדוע?נכון לכתיבת מייל זה עדיין לא קיבלתי את המחזור(זהו היום ה-45) וברצוני לדעת מה יכולה להיות הבעייה ומה עליי לעשות?! ממתינה לתשובתך.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אין ספק שמדובר כאן בחוסר איזון הורמונלי. פגשתי מטופלות רבות שלאחר נטילת גלולות (חלקן אפילו רק חודש - חודשיים של נטילת גלולות) המחזור שלהן משתבש. ממליצה לפנות לטיפול משולב של דיקור לצד צמחים / הומוטוקסיקולוגיה, על מנת להסדיר את מחזור הווסת. רפואה שלמה M.A. DIP. ACU מיכל שלזניגר רפואה סינית אינטגרטיבית התמחות בגינקולוגיה ופוריות גופנפש WWW.HEALTYLIVING.CO.IL 052-8728526 דיקור, צמחים, הומוטוקסיקולוגיה, NLP, פרחי באך, אייפק, דמיון מודרך, ריקול הילינג

09/12/2013 | 10:55 | מאת: אני

מיכל שלום, האם אני צריכה לעשות בדיקות מעבר למעקב זקיקים שביצעתי בו הכל היה תקין או שמא הדיקור יעזור לי? מאחר והיה זקיק בגודל 20 מ"מ האם הפיתרון הוא דיקור סיני לצד בדיקות נוספות ?

מנהל פורום גינקולוגיה ופריון ברפואה סינית