פיענוח mrcp
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אימי בת 51 , היו לה דלקות בלבלב חריפות וחוזרות 3 פעמים השנה לאחר הוצאת בלוטת ההיפתוארויאד (שנחשד לאחת הסיבות לדלקות בלבלב), נערך לאימי mrcp ובתוצאותיו : תהליך תופס מקום במזנטריום בבטן המרכזי. משמעותו לא ברורה,בחלק הקאודלי ביותר של הסריקה נראה תהליך תופס מקום במזנטריום. מדובר בתהליך עגול מוגבל היטב, וקוטר כ35 מ"מ. התהליך בעל סיגנל בינוני-נמוך. בt1 ןב-t2 נראה כי קיימת מידה מסויומת של האדרה בגדוליניום. משמעות התהליך אינה ברורה. התהליך נכלל בשלמות רק בסריקה הקונארית. מהן תוצאות הבדיקה האם זה גידול? תודה רבה עירית.
ערב טוב עירית, לצערי, הפורום הזה אינו דן במחלות הלבלב ואינני נוהג לפענח בדיקות כלשהן על סמך דיווח של הפונים באינטרנט. מציע לך לפנות לפורום המתאים ולדבר עם הרופא ששלח את אמך לבדיקה הנדונה.