דוקטור רפאל
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית תודה לך על תשובתך. פניתי לגסטרואנטרולוגית כבר. היא מתעקשת לא להתקדם בברור למרות המאפיינים בלי קלונסקופיה קודם כל. אני הצעתי לה שנעשה סיטי למעי הדק שלב זה. היא מסרבת. האם לדעתך סיטי המעי הדק יכול לעזור בהתקדמות הברור שלי? אם כן זה הכוון להמשך הברור, כל עוד לא רוצים לבצע בגיקה פולשנית כלשהי עם הרדמה, איזה סוג סיטי? אודה לך מאוד. מה דלשול פעמיים בזבוע פתאומי יכול לנבוע? אודה על כל הכוונה. תודה
הרופאה הגסטרואנטרולוגית צריכה להחליט איזה חלק ממערכת העכול היא רוצה לבדוק. אם רוצים לבדוק את המעי הדק ניתן לבצע בדיקת CT בפרוטוקול אנטרוגרפיה. אם רוצים לבדוק את המעי הגס ניתן לעשות קולונוסקופיה וירטואלית (CT קולונוסקופיה). לפי תיאורך כדאי באמת למצות את כל האפשרויות של בירור לא פולשני