תחושת מלאות בקיבה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר. הכל החל לפני כחודש וחצי, היו לי שלשולים במשך קרוב לשבועיים. לאחר השלשולים החלו יציאות מאוד קשות וגדולות שגרמו לי לדימום בזמן היציאה. הלכתי לפרוקטולוג והוא אמר לי שיש לי פיסורה ונתן לי טיפול עם משחה ושמן. מה שיותר מטריד אותי, ולא ממש הצלחתי להבין ממנו תשובה, זה מדוע יש לי יציאות מידי יום (הם אמנם מאוד קשות אבל אני לא סובלת מעצירות) שמתקיימות כל בוקר ובכמות גדולה עם דחף עז לגשת מהר לשירותים, ועדיין אני מסתובבת עם תחושת מלאות בבטן כאילו לא עשיתי. מה הסיבה שאני מסתובבת כל הזמן עם תחושת המלאות הזו למרות שמידי יום אני מתרוקנת? תודה רבה מראש
לא ציינת את גילך ומצבך הבריאותי. פיסורה אינה מסבירה את כל התלונות שלך. יש צורך בבדיקה של המעי הגס -קולונוסקופיה- בהקדם
בת 28 בריאה בדרך כלל. יש לציין שאני 4 חודשים אחרי לידה