Pns דימום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 10 ימים לאחר ניתוח לכריתת סינוס עד עכשיו הכל היה תקין דימום עדין החלפת חבישה שמלווה ב4 מקלחות ביום . היום קמתי בבוקר וכמות הדם הפכה להרבה יותר רצינית . מילאה ממש את כל הפד גזה. והדימום הוא ממשיך אמנם לא בפרץ גדול אבל אכן יש דימום שלא פוסק . מה עליי לעשות
הצלחתי להבין מהפניה שלך שעברת ניתוח לכריתת סינוס פילונידלי. בניתוח כזה משאירים רווח גדול בין התפרים (חלק מהמנתחים משאירים את פצע הניתוח פתוח ללא תפרים כדי שאם תהיה הפרשה היא תתנקז בקלות. בימים הראשונים (אם יש תפרים) צפויה הפרשה שיכולה להיות דמית. אם אתה מוטרד מכמות הדם פנה לביקורת אצל המנתח. אם פצע הניתוח הושאר פתוח או אם אחרי הוצאת תפרים שולי הפצע נפרדים (קורה באחוז קטן מהמקרים) המקום ממשיך להחלים, חסר הרקמה מתמלא וכאשר החלל שנוצר בניתוח מתמלא, העור גדל וסוגר אותו.