פיסורה - אבחנה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 22, סבלתי במשך כמה שנים מפיסורה שנרפאה. לאחרונה אני חשה כאב זהה, ניגשתי אל פרוקטולוג (שהיה גס רוח) ואבחן לי קוקסידיניה. הבהרתי לו שהכאב בישיבה הוא באזור הישבן ובעיקר אחרי יציאות, ושאלה בדיוק אותם כאבים שהיו לי בעת הפיסורה. הוא התעקש שלא מדובר בפיסורה ולא נתן לי ניפדיפין. מה כדאי לעשות? אני בפירוש בטוחה שמדובר בפיסורה. תודה, טלי.
אני מציע שתפני לבדיקה נוספת אצל רופא אחר בנסיון להגיע לאבחון נכון. קוקסידיניה אינה גורמת לכאב ביציאה בד"כ, בעוד שכאב כזה אופייני לפיסורה
בשם רקטוגסיק. סבלתי בעבר מטחורים ופיסורה והפרוקטולוג רשם לי את המשחה הזאת. אין ספק שמצילה חיים... רופא המשפחה גם יכול לרשום לך אותה.